Veelgestelde vragen over het coronavirus (COVID-19) en DOCKR

Vanuit DOCKR volgen we de ontwikkelingen omtrent het coronavirus (COVID-19) op de voet. Wij realiseren ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij, ook in deze periode, de mobiliteit en logistiek van jouw bedrijf kunnen verzorgen. Met onderstaande veelgestelde vragen informeren wij je graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangepast. Staat je vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact met ons op via 085 40 000 58 of laat een bericht achter via het contactformulier

We nemen de volgende maatregelen

– We begroeten je contactloos
– We houden 1,5 meter afstand
– Alle medewerkers wassen regelmatig en grondig hun handen
– We ontsmetten voor gebruik je vervangende vervoer
– Als je zelf gezondheidsklachten hebt, willen we je vragen om de afspraak uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak. 

Vragen over openingstijden

  • Hoe is de bereikbaarheid van DOCKR

    Onze klantenservice is op de gebruikelijke manier bereikbaar en onze medewerkers staan voor je klaar. Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via 085 40 000 58 of laat een bericht achter via het contactformulier.

  • Zijn de DOCKR pick-up points open?

    Jazeker, net zoals gewoonlijk zijn de pick-up points op afspraak open. Wil je een afspraak maken voor een proefrit? Neem dan contact met ons op via 085 40 000 58 of laat een bericht achter via het contactformulier.

Vragen over een (nieuw) voertuig

  • Ik heb een voertuig besteld, hoe zit het met levering?
    De afleveringen gaan op dit moment gewoon door. Wel nemen we natuurlijk de extra (hygiëne)maatregelen in acht. We maken altijd telefonisch of per e-mail een afleverafspraak.
  • Ik wil een proefrit maken, kan dat?

    Het is nog steeds mogelijk om een proefrit te maken. Neem contact met ons op via 085 40 000 58 of laat een bericht achter via het contactformulier. We ontsmetten voor de proefrit het voertuig en stemmen op tenminste 1,5 meter afstand de details met je af.

Vragen over service en onderhoud

  • Mijn voertuig heeft een reparatie/onderhoudsbeurt nodig, wat moet ik nu doen?

    Binnen de huurovereenkomst valt ook standaard periodiek onderhoud van jouw DOCKR voertuig. Mocht je een keer pech krijgen, ook dan is er niets aan de hand. Reparaties en onderhoud worden zo snel mogelijk uitgevoerd. Voor reparaties, pechhulp of tussentijds onderhoud bel je 085 40 000 58.

  • Wordt er nog pechhulp verleend?
    Onze pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. Zo proberen we het fysieke contact te minimaliseren en tegelijkertijd doen we er alles aan om jouw bedrijf mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, verschilt van geval tot geval . Wellicht ervaar je tijdelijk andere service dan je van ons gewend bent, maar wij willen geen enkel risico nemen voor jouw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. Heb je pechhulp nodig? Voor reparaties, pechhulp of tussentijds onderhoud bel je 085 40 000 58.
  • Ik heb al een onderhoudsafspraak gemaakt, gaat deze nog door?

    Ja, alle gemaakte onderhoudsafspraken gaan, zonder tegenbericht, gewoon door.

  • Ik wil mijn onderhoudsafspraak verzetten of afzeggen, kan dat?

    Ja, je kunt geheel kosteloos een afspraak afzeggen of verplaatsen. Neem contact met ons op via 085 40 000 58 of laat een bericht achter via het contactformulier.

  • Ik kan mijn onderhoud niet tijdig laten uitvoeren. Behoud ik het recht op pechhulp?

    Als je ten gevolge van de huidige situatie (COVID-19) niet op tijd jouw onderhoud kan laten uitvoeren, bijvoorbeeld omdat je thuis moet blijven, behoud je het recht op mobiliteitsservice. Dit geldt alleen als er geen sprake is van onzorgvuldigheid/opzettelijkheid. We vragen je wel om zo snel mogelijk het onderhoud alsnog uit te laten voeren.

Contact